2012. január 19., csütörtök

Szülinapok tömkelege.

Sokan születtek ilyenkor. Január 13: Norbi lett 19; Adának ugye 14.-én volt a Sweet 16-je; Bálint 16.-án lett 17 éves; 18.-én B. Nikinek volt a 18.-ja; Szombaton lesz Szandinak; vasárnap pedig mamámnak.. :) 1 hónap múlva pedig nekem ! *-*

Lássuk csak, milyen hosszú hetem volt..

Hétfő:

Első órában megkaptam a szállítmányt. Bálint ajándékát. Egész nap azon izgultam, hogy tetszeni fog-e neki.. :D ~ Föci, második angolon teremcsere, aztán fel fizikára, környezetvédelemre –ésmár nem a jólmegszokott hátulsó padban ülök:| - aztán töri tz. Utolsó órában.. NORMÁLIS?! :s Nomindegy. Töri után fennmaradtunk a terembe, hogy meg tudjam ajándékozni a Drágát. TETSZETT NEKI! Tökre örültem, hogy úúgy tetszett neki :$ Aztán Adával elmentünk papírírószerbe és apa eljött értünk. Itthon elvoltam, mint minden délután, gépeztem kb. Ja és elég rossz kedvem lett .:s Talán, mert láttam a szomorú kiírásait.

Kedd:

Lau nem volt suliban.. Bedepiztem, hogy egyedül kell üljek egész nap, de végül csak kémián és irodalman ültem egyedül :d Rajzon filmeztünk, Angolon nem volt Hidvégi, azt a tabló izét csináltuk. Matekon és törin Bálint mellett ültem. Törire már végre jó kedve lett és nagyon pörgött. Legalább eltudtunk hülyülni :P Tesin talajgyakorlat volt, mi spec. Ágival cigánykerekeket nyomattunk :’3 Délután is a tablót csináltuk, benn voltunk 3-ig. Aztán délután átmentem Nikihez. Nagyon jót beszélgettem vele. Először úgy mindenről, aztán arról, amiről eredetileg akartam. Annyira imádom. Tényleg, mintha a nőverem lenne :))

Szerda:

Mondtam anyának, hogy keltsen fel 7-kor. Ebből az lett, hogy apa bejön fél8-kor, hogy amúgy felkéne kelnem. Bírom, mindig ez van.. :DD Irodalom volt az első, előre lett hozva, hogy utolsóba ki tudja osztani OF a félévit. 3,5-ös félévi. Annyira azért nem fos (Y) Angolon helyettesítés volt, matekon pedig olyan gonosz volt velem a tanár.. :\ A töri az elején még elég nyomasztó volt, aztán valamennyivel jobb lett, sőt.. hú.. ._. :d Délután maradtunk, végre edzés volt. Alig vártam már, hogy kiadjam magamból az összes dühöm :D Tényleg , napok óta erre vártam :’D Aztán edzés után maradtam még egy kicsit.. Beszélgetni, meg ilyesmi.. Kellett ez, nagyon.. :) És elgondolkodtam rajta, hogy 18.-a volt szerdán. Tizennyolcadika. Decembertizennyolcadika. :3 heh~ Hazaértem, s hirtelen annyira rossz érzések ragadtak magukkal. Tényleg. Szerintem most jött ki az előző pár hónap.. Így minden egyszerre.

Csütörtök:

Nem voltam suliba, mert még mindig nagyon rosszul éreztem magam, mind lelkileg. Viszont rájöttem, hogy a jóga segít. Jógáztam fél órát, s sokkal jobban lettem. ~Egész nap olyan izomlázam volt/van, hogy úristen. Nagyon… Alig bírok járni .__. Remélem holnapra jobb lesz !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése