2012. január 10., kedd

Paradise ~

Milyen furcsa, hogy még csak kedd van. Teljesen el vagyok tévedve, főleg a délutáni alvásom miatt. Soha többé nem alszom délután! És tudom, már legutóbb is ezt mondtam.. De így annyira összezavarodnak a dolgok.. :’D

Tegnap (hétfőn) 6 óra alvással egész jól fel sikerült kelnem :d Reggel, meglepetésemre, találkoztunk Harasztin Bálinttal. :o Néztünk rá, hogy ’ez meg mi a szart keres itt?!’ Mert előző nap kérdeztem és mondta, hogy a 24-es hévvel megy. Ezért lepődtem meg , hogy végül velünk jött a 39-essel :D Föci, aztán 2 angol. Ezek unalmasak és hosszúak voltak. Fizikán feléledtem, törin úgy szint hülyültünk. S lö kémia :D Ott aztán készek voltunk. :’D Hátsó padba legjobb ülni (Y) :$ RAWR :3 ~Délután maradtunk benn kicsit, aztán nem igazán éreztem jól magam, így elindultam a hévhez. Ott jobban lettem és bevártam a többieket, s haza a hármas hévvel jöttünk :D Aminek örülök, mert tudtam beszélgetni Antival, mert szegénynek rossz kedve volt :| Hazaértem, még rendezgettem kicsit a szobám. Még ez a hét erről fog szólni, az tuti :)

Visszagondolva, tök hosszú napom volt. :D Reggel megint csak meglepődtünk, mert keddenként főképp nem szokott a 39-essel jönni :’D Rajzzal kezdtünk, valami indiános filmet néztünk. ~’Fúúj, az olyan mintha csókolóznánk’ :’DD~ Matekon holnaptól geometriázunk, délután találtam régi matek dogát, GEOMETRIÁS, és mint 5-ös :$ Angol előtt volt egy személyesebb beszélgetésem Bálinttal, aztán a tanárnő megzavart és be kellett mennünk.. T.T . Törin ma kellett volna amúgy témazárót írni, de majd jövő héten írjuk :d Kémia, irodalom –dolgozat. Tesin pedig talajgyakiztunk, ami amúgy vicces volt trikóba :$ :’D Aztán volt még egy csodás angolunk, amit végigröhögtük, mint mindig :d Hazafele Ágival, Szandival, Alízzal és Bálinttal jöttem. Ez az idióta belökött a bokorba. :\ És innentől ezzel szarakodtunk egész úton, lökdöstük egymást (még gyerekek..:’D ) ~Hazaértem, bealudtam. NEM SZABAD! NEM! ._.


Pont most megy a tv-ben :$


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése