2012. január 13., péntek

Szerda:

Egész nap alig beszéltem mással, Laurán és Ágin kívül. Najó, ez nem igaz. Gerivel, Dórival és tök sok emberrel beszélgettem. :d Mostanában megint elkezdtem bejárni szerdánként röplabdaedzésre! :D Múlthéten voltam, most szerdán is voltam, és jövő szerdán is megyek :$$ Amíg edzésre vártunk, Adával tudtam beszélgetni végre. Tök régen beszéltem már vele hosszabban. És most sem normális dolgokról. xd Edzésen pedig úgy felhajlott a körmöm, hogy bevérzett alatta :| S még most is látszik.. xS Edzés után pedig felvittük a tesi zsákomat ~~

Csütörtök:

Fizika doga. Irodalmon lezártak. Matekházim: egy egész lapot telerajzolni körökkel –AZMI? :DDD Tesin kidobóztunk és innentől kezdtem el lehangolódni . Viszont délután voltunk vásárolni, Adával és anyámmal. Vettem egy ’I wanna bed things with U ’ feliratú felsőt :$

Péntek:

Ma pedig be kellett mennem első órára, hogy irodalomból feleljek a jobb jegyért. DONE! :$ Éneken karaokeztunk. Bucskós angol egész jó volt, aztán volt egy infónk. Második infó elmaradt, helyette ofő óránk volt :3 De végül is ott maradtunk 7. órában is, beszélgettünk. :d Ági, Laura, Szabina, Kata, NORBI, Bálint. Rég nem beszéltünk Norbival ennyit. És egész jó fej volt :) Hazaértem és jóformán semmit nem csináltam. Gépeztem, jógáztam és beszélgettem FB-n..


Holnap pedig megyünk Ada szülinapját ünnepelni *-*~




Ma, többek között, ezt is karaokeztuk éneken. Előfordult már veletek is, hogy nem jött a szátokra a magyar szöveg, s angolul énekeltetek, pedig ott volt a szöveg előttetek?! Na velem ma ez volt :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése