2012. január 22., vasárnap

partytime.

Péntek:

Hát ez egy tényleg hosszú nap volt. Már nem rossz értelemben, csak sűrű. Sulira már nem is emlékszem mi történt, az tuti, hogy infón Dóri mellett ültem és OF helyett nyelvtan volt utolsó órába. Hazafele beugrottam Adához, beszélgettünk meg pakoltuk a szobáját :D Hazaértem, lecuccoltam és már mehettem is Nikiért. Átjött, hogy kiszedjem a szemöldökét, meg beszélgettünk is. Aztán ő elment, és kitaláltam, hogy átmegyek Adához, hogy megcsinálja a körmöm szombatra. Átmentem megint(!!) és jól elhülyültük az időt. (persze azért a körmöm is kész lett) :D Mivel már 8 múlt, ki kellett mennünk Sziliért a HÉV-hez. Beugrottunk visszafele boltba, majd hazakísértettem magam :d

Szombat:

Aludtam alig 10 órát. Nem rossz, nem rossz! Végül is megtehetem, hétvége van :D Délig elvoltam, jógáztam, elfoglaltam magam. Aztán elmentem fürdeni, mire kész lettem, Adáék is áttaláltak. Wii-ztunk. Ezekkel soha többé!! xd Készek, nagyon:DD Átmentünk Adáékhoz enni.. :d Majd ki a sulihoz vp-zni. Nem sokkal később, Ági is odatalált. Leváltunk Adáéktól, átjöttünk hozzánk, átöltöztem, készülődtünk. 19:00 volt, mire kész lettem, s innen egyenes út vezetett Nikiékhez.

A buli. Megérkeztünk, már nem volt mindenki józan :DD Vicces, olyanokkal beszélgettem egész éjszaka, akikre eddig tök máshogy néztem . Vagy nagyon elvontnak tűnt, vagy nagyon beképzeltnek.. De velük táncoltunk, ittunk, ettünk, vp-ztünk.. :) Kiszámíthatatlan az élet. Tényleg. :3 Az est fénypontja az volt, amikor Sanyi elkezdett sztriptízelni és majdnem a boxerét is levette.. :$:D Mostantól kizárólag olyan bulikra fogok járni, ahol ott van ő is.. :D Komolyan. Imádnivaló, amikor részeg. xd Cukipofa :dd 3 után már mindenki szépen elcsöndesült. 5 fele indultam el hazafele, hazaértem negyed 6-ra és akkor feküdtem le aludni, amikor hétköznap indul a HÉV-em. 6:39. WOW :D Aludtam sikeresen 3 órát, mert öcsém 9kor bejött és felkeltett :’D

Itt voltak unoka nővéremék, hajat festettünk.

Vörös vagyok, fuck yeah ~ :$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése