2012. január 6., péntek

first week of the year

Tiszta fura, hogy még csak 4 napja járunk suliba.. Eszembe jutott valami keddről és tökre úgy éreztem, hogy múlthéten történt. xd

Szerda:

Nos, ugye nincs első két óránk.. Aztán nyelvtan. Érettségi miatt 208-ban voltunk, s dogát írtunk. Angol: ’valami kecske féle..’ ’Neem, az kos!’ ’Mi az a kos?’ ’A fiú kecske, tudod..’ ~Én osztálytársaim.. xd Matekon is 208-ban voltunk, Bálint beült mellém és tancibá’ olyan csúnyán nézett, komolyan.. :’D Törin nem volt tanár, így Gabi néni jött be (rajztanárnőnk*-*) Zenét hallgattunk és OFFLINE magazint olvastunk :D Irodalmon pedig tanultunk. Utána ott maradtunk, dumáltunk a csajokkal, amíg vártunk edzésre. Igen, végre tudtam menni! És Szandi is jött! Nagyon profik vagyunk :D Ja, és Bálint is benézett.:D Aztán kettőjükkel kellett hazamennem. Valahogy ilyenkor mindig jó kedvem lesz.. :’D

Csütörtök:

Bazi nagy keveredés volt az órarendben. Mivel elmaradt a tesi, fizikát átrakták a 4. órára, így nem volt első óránk. Aztán ott volt az érettségi miatti kavarodás. Meg a magyar-kémia csere. Kész káosz:D Szóval irodalommal kezdtünk, aztán matek, fizika, föci, angol és kémia. Ez a kémia az utolsóba nagyon nem előnyös. Elalszom rajta :D ~Délután elindultunk a HÉV felé, de mivel ott ment előttünk az egészes, úgy döntöttünk, hogy lenézünk a Duna parti játszótérre. Szandi, Ada, Bálint. Szandi hamar feladta, s hazament a felessel. :D Mi kicsit tovább maradtunk, beszélgettünk még meg ilyesmi. ~Még később átmentem Adához, rendeltünk pizzát és áthívtuk Artúrt. Vicces, hogy eredetileg házit írni mentem át, aztán nem lett belőle semmi. No mindegy :’D

Péntek:

Szandival megbeszéltük, hogy a második kocsi végébe szállunk. Persze, hogy nem jött :D Na mindegy, szeressük azért:d Éneken már órák óta az orgonáról beszélünk, meg a barokk korról. Angolon egész sokat beszélgettünk Bucskóval! Mármint, a többiek, én bámultam magam elé és gondolkodtam. Ja, amúgy figyeltem is !:’D Infón Showder Klubot néztünk Laurával, majd Ági átvette a helyem, én pedig mentem egy paddal előrébb, Szandihoz. Velük hülyültünk. Ofő után elmentünk DM-be, ahol összefutottunk Barbiékkal :D Aztán hazajöttem és lepihentem. Mondjuk sajnáltam, hogy nem mentem sehova.. De azért elvoltam ! :D

Angolon eszembe jutott egy mondat, amit még 18.-ai vasárnapon mondott. S egész nap ezen gondolkodtam.. Hogy hazudott. Azt mondta, hogy nem érdekli.. de most kiderült, hogy mégis. Ez nem gáz, én megértem, persze.. Csak miért mondta akkor, amit mondott?! Ez fáj a legjobban..

„ Sometimes it's better, when things aren't perfect.

At least that way you know, it's real.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése