2012. január 15., vasárnap

Nippon Groove ~

Tegnapi nap csodás volt. Mainly, the night.. :)

Délelőtt aludtam, How I met you mother-t néztem, fürödtem és hajat mostam.

1óra fele átmentem Adához, felköszöntöttem *-*

Aztán elindultunk Verkáék szalonjába, fél óra késéssel, DE megérkeztünk. :d Kb. 5 órán keresztül készülődtünk, hajat csináltunk és sminket. Megint csak egy későbbi hévvel értünk fel Vágóhídra. De azt is úgy értük el, hogy 18:59-re ért ’haraszti felsőre, mi pedig 53-kor szálltunk be a kocsiba. Hangsúlyozom, ’haraszti másik feléből indultunk ! :DDDD

Felértünk, találkoztunk Szilivel, bementünk TESCO-ba bevásárolni. Majd a vásárolt termékeket a lágymányosi híd alatt elfogyasztottuk, egy vízipipa társaságában. :DD

Voltunk KFC-ben is. Szóval, már nem vagyok KFC-szűz..:$ :DD

11 fele megérkeztünk (végre) a Kashmírba. Jó hely. Lehet, csöppnyit pici, de amúgy jó. Bár ahogy odaértünk, rögtön egy épp összeeső részeg csajt láttunk, de nem tántorodtunk el, behatoltunk! :DD Nem sok olyan számot adtak, amiket mi is ismertünk, de ha olyan volt véletlenül, akkor annak üvöltöttük a szövegét ! :D Megismertük Zsoltot és Arnit. Tökjóarcok:3 Arni sapija volt rajtam kb. egész éjjel :$ Olyan 3 fele leléptünk, fél4-re hazaértem, 4 fele sikerült elaludnom :d És nem vagyok fáradt ! Mondjuk aludtam rá 10 órát.. :$ No mindegy.



Mégegyszer BOLDOG SZÜLINAPOT ADA! és köszönjük az estét. :) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése