2011. február 7., hétfő

Balcsii.:D

Szombaton haveroknál voltunk családdal. te, nekem olyan izomlázam lett a k**** Wii-től..xD tényleg. tegnap még mozgatni sem tudtam a karom.. oO namindegy.
tegnap.. Balatonon voltunk apával meg öcsémmel. igazából semmit nem csináltam.. pihentem..:D ennyi..^^
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS tiszta tavaszi idő van. ~ Szánsájn bíícs tücsök köcsög. :$$
ma tökjó napom volt igazából. *-* reggel nem volt első órám, már jól indult a nap. :DD
Vodka + jég = károsítja a vesét. Rum + jég = károsítja a májat. Whisky+ jég = károsítja a szívet. Gin + jég = károsítja az agyat. Ki hitte volna, hogy az a kurva JÉG tesz tönkre bennünket !?
jó, na ezt most olvastam. ;$$
jaaj rám írt a Feri msn-en. jaaj olyan aranyos. őtis úgy szeretem.:$ ja meg ezzel kapcsolatban.. *aranyosróljuteszembe* :$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ma egy ember marhanagyot nőtt a szememben, és egy valaki nagyon nagyot esett.. Ági bátyja a Gergő, ma tisztacuki volt velem. *___* a másik valaki meg úgy is tudja.. igen, hazudott. nagyot. ez fájt. ~ezen kívűl tényleg jó napom volt.
Adával kimentünk még sétálni is. megbeszéltük, hogy szeretjük Pink-et. xD
Jaaj. és komolyan.. kajak a Gergő miatt van ilyen jó kedvem? degááz. :'DD xD
-ilyenkor sajnálom azokat akikkel épp beszélek.. oO

Mindegy. hamár Pink, akkor Pink.
méghozzá a "clean" változata, ami mégsem a leg"clean"-ebb, mert a TV-ben még ezt is cenzúrázzák. :'DD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése