2011. február 9., szerda

Party-Szemcsiiik. :DD

igeen, megérkezett az én Party-Szemcsim is.:$ VÉGRE! ~fehér és kéék~
jaa és Hídvégi tanárnőnek is rendeltünk, egy kéket. xDD és tökre örült neki, tök cuki volt. :$

jaj tegnap csodálatos álmom volt, ami egyben szörnyű is. T.T azért szörnyű, mert csak álom volt. naigen, aki nem álmodott még ilyet, az nem tudja milyen ez.:O
tudom, hogy úgy sem fog megtörténni.. de miértnem?!.. :|
különben is, mostanában mintha közeledne hozzám, vagy csak én érzem így, nem tudom. T_______T

ma voltunk vásárolni anyuval. júj olyan cuki bokacsizmát vettem. *-* holnap azt veszem fel..:$ és és megvettem Szandy szülinapi ajándékát. *_* hú de fog neki örülni. :DD
és az én szülinapom is vészesen közeledik. :D

Imádom ezt a számot.^^ .

még
11
nap.
*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése