2011. február 21., hétfő

Szülinap + after.. *.*

*előzmények:*
szombaton megírtam az összes létező házimat, tanultam és még a szavakat is kicetliztem..xD sütöttem is.. :$ megvoltam elégedve magammal..*.*


júúj.
tegnap volt a szülinapom..:$
családdal ünnepeltünk... nagyon jó volt.. voltunk bowlingozni is.. júújnagyonjóóvooolt.:$ igaz hogy mindig én voltam az utolsó... de akkoris! x$
kaptam sok csókít, meg virágokat. *.* ~jókat beszélgettem unokanővéreimmel..:D


ma.. a suliban elég érdekes hangulatom volt, tesin megbeszéltük Petrával és Bellával, hogy mi mindig itt leszünk egymásnak. ♥♥ és leszarjuk mit mond más.:) meg tök ideges voltam egy csaj miatta.. eléggé felzaklatott amit írt face-n.. nemtudom miért.. mindegy.

de délután Adával voltam és nagyon jól elvoltunk. *-* VBK-ztunk, ettünk, hülyültünk.. :$ aztán kiöntöttük a VB-t. :'DDDD *szerencsétlenek*.. ja meg előtte kinyitottuk DUGÓHÚZÓ NÉLKÜL... mármint én.. ezt nem részletezem.. x'DDDDDDD vicces volt az a lényeg.. :$

Régi kedvenc.. imádom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése