2011. február 26., szombat

DiákNap. ^^

kezdjük a csütörtökkel..
Ada nálam aludt, gondoltuk mehetnénk együtt diáknapra pénteken. így is lett. *.* valami fél12-ig fenn voltunk.. tiszta hulla voltam.:'DD
pénteken korán keltünk..T.T bár mondjuk én még visszaaludtam..:D nagynehezen elkészülődtünk, elértük a HÉV-et is..:D
beértünk a suliba, mentünk a nyitó izére.. hát az elég unalmas volt, felét nem értettem mit mondott az igazgató..xD
utána elvoltunk, hülyültünk, beszélgettünk, és mentünk magyar versenyre..xD
utána tanár-diák elleni röpi verseny volt, ami egyébként sorsolásos volt és engem PONT kisorsoltak..xD de megnyertük. *.*
csináltattunk ilyen bioritmusos papírt, amit egyébként azóta eltüntettem.xD
1 és 2 óra között majdnem mindenki eltünt..xD de mi Monsterestünk és csokiztunk Katával meg Petrával meg Ágival.:D
*végremegjöttGery.:$* kimentünk kosarazni.. nagyon jóó volt.*.* bár Dani enyhén fejen könyökölt, de nembaaj.:'DD
Karaoke-ztunk. *-*
aztán kaptam a hírt Szandyról.. életemben nem futottam olyan gyorsan föl a lécspőn két emeletet aztán át a folyosón, be az osztályba..:O hát igen.. egyesek szépen eltudják baszni a hangulatot..:D
de nagyon nem foglalkoztatott a dolog a végére.. :D farsangoltunk.. ^^ én nyuszivoltam.*.*
aztán volt disco.. az eleje elég gyenge volt.. de a végére beindult.. :D marha jó számokat nyomtak..^^ Bánat utca, Afrojack, G6.. és Király Viktor - Solo számnak volt egy olyan jó remixe.. az elején nem lehetett felismerni, aztán Dani felvilágosított minket, hogy ez a Solo.. :D de nagyon jó volt.. *-*

Mindenesetre, rohadt jó volt..^^ bírtam volna még, ha nemfájt volna ennyire a lábam és tovább tartott volna.. :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése