2011. február 13., vasárnap

Csodálatos hétvége.:D

Tényleg ritka, hogy ilyen jó hétvégém van..
Tegnap voltunk unokanővéreméknél és ott találkoztunk az ő unokaöccsükkel. jajj olyan cuki az a gyerek.:$
korán elindultunk, ez kissé gyanús volt, de nem gondolkodtam, beültem a kocsiba, zenét hallgattam és valahogy nagyon elmerültem a magam Világában.. amikor lekanyarodtunk az útról, azt hittem, hogy apa intéz valamit gyorsan, vagy én nem is tudom. az egész akkor volt gyanús, amikor mindenki kiszállt a kocsiból és nyitották nekem az ajtót.. elmentünk vacsorázni egy étterembe "előrehozott szülinap" néven. csak akkor esett le, hogy mivan amikor leültünk az asztalhoz és rendeltünk.. olyan sokkot kaptam, hogy ú.. komolyan.. o.o de nagyon jól esett, majdnem elsírtam magam. ;$ csakhát, nem akartam.. ^^

Ma Adával Camponáztunk.
eredetileg VIVA megálló forgatásra mentünk, de annyi volt a 10-11 éves gyerek, hogy elegünk lett és inkább moziztunk.. xD megnéztünk a "Csak szexre kellesz" című romantikus-vígjátékot. mindenkinek ajánlom.:D
JA ÉS van VIVA TV-s papírom. xDD adtak ilyen számlistát, hogy mit lehet kérni, és hát véletlenül nálam maradt. xD de original. és ez a lényeg. ;$

ha maradtunk volna és kértünk volna klippet, akkor ezt küldtük volna.:

:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése