2011. február 19., szombat

Kittivel.♥

Tegnap 3-ig maradtunk Ágival a HÉV megállóban, vártuk a HÉVet.. nagyon sokat beszélgettünk különféle dolgokról.. rólam, róla, mindenkiről.:D nagyon imádom Ágit.

délután Kittivel kimentünk sétálni...
megbeszéltünk mindent.. kibeszéltük magunkból dolgainkat, mivan velünk, pasik etc.. ^^ nagyon hiányzott már.|: de ez nagyon jólesett.:)
rájöttem, hogy tök egyforma ízlésünk van pasikban.. :$
utána Artúrt kihívtuk és egy csomót hülyéskedtünk.. :D:$
*Artúr pucsít..* xD
Kitti: "na most kell tökön rúgni..*-*"
*Artúr feláll.*
Én: "nemáár, én ráakartam ülni..T.T"
*mindenki szakad.* ~de én nemarra értettem.. o.o:$
lovagoltam Artúron.. :DD xD
aztán találkoztunk Dáviddal..*-* -ja és hazafele láttuk a kocsiból Danit. :'D
tisztacsodás napom volt tegnap..^^

Ma.. megírtam az össze létező házimat.. o_o aztááán nekiálltam sütni sós-sajtos rudat.. és tökfincsi lett:DD :$

Alig várom a holnapot..
megyünk elvileg Bowlingozni, meg megünnepeljük a szülinapom. *-* várommár..:$

~chuu.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése