2011. február 14., hétfő

Valentin's Day.

naigen, túlsokban nem érint ez a nap, sőt, kifejezetten utálom.. igen, csak mert nekem nincs senki akivel tölthetném. bevallom féltékeny vagyok ilyenkor mindenkire.. :D

a napom eleje egész jóvolt.. nagyon sok mindent kibeszéltünk Szandyval.. hülyéskedtünk és megtudtam egy-két érdekes dolgot, kiről milyen pletykák terjengtek.. érdekes..
aztán eldöntöttem, hogy igen is lépni fogok, hogy tökjóba legyek a lányokkal meg minden..
megpróbáltam. én mindent megtettem, de mintha ott se lettem volna.. de azthiszem van annyi önbecsülésem, hogy hagyom a p*csába az egészet. leszarom, hogy nem fognak annyira szeretni mint a Szandyt.. se a Barbi, se a Fanni, az Ági, Alíz, Viki.. Bence, Máté, Dani.......
néha annyira sírás határon vagyok ilyenkor.. egyszerűen idegesít..
és rájöttem, hogy Szandy sose lesz olyan megértő, mint pl.: Ada vagy Ági..
amikor valamit elpanaszolok neki szép hosszasan, akkor általában erre annyit vág oda, hogy "lépj valamit" .. tényleg nagyon imádom, de ő túl pörgős valamikor..

és egyébként nagyon szarul érzem magam. marhára hányingerem van és az előbb úgy beszédültem, hogy majdnem leestem a lépcsőről. :O


júúj. és most úgy találkoznék Tomival.. T.T délután még azon voltam, hogy húde elfelejtettem, most meg..
hangulatember vagyok. de nagyon.. :D

ja és olyanok derültek ki.. csak ma tudtam, hogy 5 olyan ember olvassa a blogom, akiről nem is hittem volna.. oO
annyi hülyeséget írok, hogy biztos csak röhögnek rajta.. :'DD
az is lehet ,hogy hazugság az egész.. nemtudom..^^

pont most néztem valami filmet, amiben a csaj lépett mindig. ő hívta a srácot randira, ő kezdeményezett mindenben..de egyébként a tegnapi mozis filmben is ez volt.
olyan szánalmas, hogy most a 21. században az lett a divat, hogy a csaj kezdeményez. vagyhát én nemtudom, lehet én csak én vagyok ilyen öreg. xDD elképzelhető..
hamár öregség..
még
6
nap. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése