2010. szeptember 12., vasárnap

betegséég.

széép estét.
végre sikerült egy kicsit géphez ülnöm. ˇˇ'
a pénteki akciónk miatt sikeresen megbetegedtem. xD nos, a péntek abból állt, hogy suli után elmentem Barbi-hoz, utána pedig mentünk arra a BMX pálya nyitó szarságra. -megjegyzem, szakadt az eső. rátaláltunk Bencére, összeszedtük Verkát, és elvoltunk. XD aztán elmentünk egy kocsmába wc-re. XD -ja meg Adát felszedtük. : DD ő egy csajjal meg a pasijával volt. ezek meg azthitték, hogy járok a Bencével, mert végig mellette voltam, és hülyültem vele.. a lelkembe gázoltak.. ×| utána elmentünk pizzázni. azis nagyon vicces volt. xD imádom ezeket a hülyéket.♥ *-*
tegnaaap. pakoltam a cuccaim, tanultam, éés betegeskedtem. JAMEG X-faktor. *-* ja és pénteken kurvajó volt a barátok közt, ééééééés holnap muszáj nézni!! *-*
ma pedig pakoltunk. szoba csere volt. xD úúúúúúúúgy elfáradtam. T_T és még tanulni kéne az angolt. ;$ ja meg matek házi. bazdmeeeg. T.T aszem tanulok egy kicsit. xD naigen. és holnap suli. áhj. :O hejj. álmos vagyok. xD
~pussz~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése