2010. szeptember 20., hétfő

"Nem.. nem estem el...a padlónak csak szüksége volt egy ölelésre...:)"

isteneem. annyira édes ez az idézeet. : DD naigen. ő a hétvége szupcsi volt. xD bár nem úgy jött össze, ahogy én akartam. dee mondjuk jó volt. : DD szombaton úgye suli volt. bekellett menni kötelező "családi napra". XD naigen.. elvoltunk. rohangáltunk oda vissza, fotózkodtunk, ééés néztünk Kempót. ésaz nagyon vicces volt. xD és aza lila öves pasii.*-* ~Bella tudna róla dumálni.. xD utána mindenki szépen lassan haza -vagy épp moziünnepre- szivárgott.. és végül ketten maradtunk az osztályból a Bellával. :D aztán lassacskán hazasétáltunk. meg héveztünk. és megint az orrunk előtt ment el a hév. xD naigen.. hüm. aztán itthon még reménykedtem, hogy sikerül a vasárnap. éééés sikerült. júúj kihagytam a Camp Rock 2 nézést.*-* meeg ő. új Hánámontáná évaaad.*-* megmeg Jonas. *________* nagyonvicces tudom. xD de jóó volt. x$ őőő vasárnap pediig moziztunk. *-* ami kapásból jól indult, meg Bella lekéste a hévet, ésés megkellett várni a következőt. xD utána mentünk a Lurdyba, éés a villamoson volt egy babarózsaszín színű cipős srác, aki szerintünk meleg volt. ;O ~ "egyemaszívét".;$ . utána megvettük a jegyet a 6órási "Letters to Juliet" -re. : D megjegyzem; negyed 5 volt. xD mekiztünk, nézelődtünk, megmeg minden randomsáág. :3 hüm. utána megnéztük a filmet. ésés nem sírtunk rajta. csak egy kicsit könnyeztünk.. x$ -utána már nagyon kellett pisilni. xD kimentünk gyorsan a vécére, de nagyon kellett sietni, hogy le ne késsük a 8órási hévet. szerintem nem még elis értük volna, ha jó írányba megyünk. ... x$$ naigen. leszálltunk a villamosról, és "véletlenül" tök a másik irányba mentünk. "menjünk a tömeggel" akció. xDD csakhát.. rossz tömeggel mentünk. xD - mentségemre mondom, hogy sötét volt, és kb. még nappal se tudom, hogy merre kell menni az 1-es villamostól... xD végül, rájöttünk, hogy ez a másik hévmegálló, és visszamentünk.XD sikerült elérni a hévet. *.* -aztán kiderült, hogy félóra múlva indul kb.. xD hüm. fél10-re hazakeveredtem. ésés ma pedig nagyon vicces volt. : D sulivolt ugye. xD az első 2-3 órában olyan kába voltam.. vagy nemis tudom.. xD aztán sikerült feléledni tesire. xD jaaa és a Benceférjem megcsal. :( méghozzá Szandyval és Petrával is. hejj. :( (U) őőő és ennyi. meg Monoshitsuji 7. részét néztem... holnap már megnézem a 8-at.. xD már 1 hete ezzel baszogat Ági.. ^^"

na lépek.. ésés még egy utolsó link. *__* ~annyiratetszik.;$ ~____Monoshitsuji Ending I.^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése