2010. szeptember 15., szerda

nincs kinek panaszkodniiihihiiiiiiii. T____T

annyira elhagyottnak éreztem magam az elmúlt pár napban. T.T most komolyan. nemtudom miért. csak úgy. oO de akkoris. tegnap volt egy csodálatos veszekedésem tomival, és nincs kivel megosztanom. T_T nincs Ada. 5 napja nem láttam. o_o beszéltem vele, de nem személyesen. utoljára hétfőn hallottam róla, amikor lekéstem majdnem a hévet, és ezért nem vele mentem. T.T annyira egyedül vagyok. T.T mert még Szandynak sem tudtam elpanaszkodni a tegnapot. mert beteg vagyok. jó mondjuk ő pont leszar, meg minden, de akkoris. legalább el tudtam volna mondani valakinek. de neeeeem. ááá meg fogok halni. T_T holnap bemegyek a suliba, és az első emberrel aki szembe jön velem, elpanaszkodok MINDENT. -szegény akárki.-ˇˇ' de komolyan. kajak mindjárt leírok mindent részletesen. teljesen kivagyok akadva. és egyre rosszabb lesz. a géppel panaszkodok. ez már kóros. o_o XD és minden hiába. fel kell adnom azt az "álmomat" amire 1 éve várok. T.T tisztaszörnyűűűűűűűűűű. öngyilkosságot fogok elkövetni. valakin. oO -úúúúúú tudom kiiiiiiiin. azon a ribancon aki elvette tőlem. ×| hú csak tudjam meg, hogy ki ő és hollakik. áá széjjel verem. :@ hú ~ ez nemtudom már minek a hatása. lehet a sok Vampire Knight vagy Monoshitsuji, amit ma délelőtt olvastam/néztem . T_T - áá igeeeen. bárcsak lenne olyan Démoni hatalmam mint Sebastian-nek éés bármire képes lennék.*-* vaaagy lehetnék Vámpír. éés kiszívnám a vérét ésésééés megölném. *___* ~hú szerintem visszaállok a minimax-os mesékre. XD - de áááááá faszom. T.T tényleg szarul vagyok. csak nem mutatom. xD - naa tegnap még bőgtem is. csodálatos volt igazán. ééés már unom, hogy mindig ugyanaz miatt sírok. komolyan unalmas. T.T kitalálhatna már igazán valami újat ami miatt.. - NEEE mégse. meggondoltam magam. O_O nem akarok sírni. ..


,,Nobody will loves you more than I do.."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése