2010. szeptember 4., szombat

I'm just an ordenary girl.

Hali.
Elkezdődött a suli, a kemény tanulás, s házi feladatok haza halmoz el minden tanulót. igen, igen, mindenki tökre örül gondolom. ^^ tegnap kaptam énis házit. fura, mert kb. 1 éve írtam utoljára rendesen házit. xD ja és tegnap megtaláltuk, hol lakik Bence. - Bence az osztálytársam, és férjem is egyben. ;$ na ez már egy másik téma. - meeeg voltunk DM-be, meg papírírószerben, csoportosan. :3 elmentünk shoppingolni. na meg kitaláltuk, hogy megyünk majd plázázni egyszer. valamikor.. ^^


~Tegnap este azon gondolkodtam, hogy most suli év végén, úgy éreztem, hogy boldog vagyok. És rájöttem, hogy nem voltam boldog. Csak azt hittem. Szimplán csak beetettem magammal, hogy boldog vagyok.
MOST vagyok boldog. De csak egy részem. Boldog vagyok azért, mert szeretem az új osztályomat, televagyunk idiótákkal, akiket pont ezért szeretünk. Jól érzem magam velük. Jókat tudok rajtuk/velük nevetni.
Igazán boldog azért nem vagyok, mert még mindig szerelemben szenvedek. Tegnap Bella megkérdezte tőlünk, hogy "ki szerelmes közülünk?". Én mondtam, hogy már jó ideje az vagyok. Erre mondta, hogy "ugye milyen szar érzés?!". A válaszom igen volt. Mármint nem maga a "szerelem" a szar érzés, hanem.. ha mondjuk nem viszonozzák, vagy csak nem tudod, hogy viszonozzák-e. Vagy ha beleszerettél Valakibe, és ő mással jár. Másra gondol minden nap, minden percében. Ha az illető kilóméterekre lakik Tőled, és nem tudtok sűrűn, vagy egyátalán nem tudtok találkozni.. Sok okból lehet az. Persze én rögtön megértettem, hogy értette.. Én is saját tapasztalatokból írtam ezeket le.
" It's funny how someone can break your heart BUT you can still love them with all the little pieces.... "
A másik dolog a féltékenység. Én spec. gyűlölöm ezt az érzést. Ha nincs is rá okom, akkor is. Elég féltékeny tipus vagyok, bevallom. T-T Nem tudom, hogy nekem van-e okom féltékenynek lennem egy bizonyos barátnőmre.. De az vagyok. Tudom, hogy nagyon jóban van Vele. És valamikor még jártak is. Lehet, hogy ez idegesít. Mert végülis nem is vagyok együtt ezzel a sráccal. De áhh.. T.T
Megígért valamit. Bízom benne, hogy teljesíti.. A baj az, hogy már nem egyszer ígérte meg ezt, és egyébmás dolgokat.. Nem teljesítette. Türelmes vagyok. De egy év már tényleg, még nekem is túlzás kivárni. Néha már tényleg úgy érzem, hogy fölösleges várnom a csodára. De én akkoris várok. Várni fogok. faszom..
"Close your eyes, make a wish and blow out the candle-light .. "
.. és reménykedj, hogy a csoda valóra válik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése