2010. szeptember 27., hétfő

LP mániaaa csapó 1. *-*

áááááááá szerelmes vagyok a Linkin parkba.. xD és áá fú. xD na igen most jól vagyok.:D húú nem is meséltem részletesen, hogy mi történt múlthéten megmeg hogy mikre jöttem ráá... sáláláá. ;$ naigen. ááá annyira tetszik a.. HÚ most majdnem leírtam a nevét. x$ dee nem fogom. mert azthiszem, hogy osztálytárs is olvassa.. x$ na igen.. a lényeg, hogy VALAKI tetszik.. x$ aztán őő.. csalódtam 1 barátnőmbe.. és neem. nem azért mert nyomul RÁ, nem azért csalódtam benne, hanem mert én nem ilyennek ismertem. :D najó ezt egy másik dolog. hüm.. mai napról írnék még.. *-* nagyon vicces napom volt. bár reggel nem volt olyan jó, mert mindenki azt kérdezgette, hogy "szandy hol van?" "mibaja a szandynak?" - áááááááá. milyen rohadt mérges voltam .xD namindegy.. :D igazából, jó tudom bunkó vagyok, de ma jó volt ,hogy nem jött.. x$ mármint.. annyira rá van nyomulódva.. xD RÁ. érted.. oO na szóval.. angol órán Evi mellett ültem, a Dani és Bence páros előtt.. a fiúkkal dumáltam egész órán. xD olyanokon témáztunk, hogy "maszturbálás". khm.. xD tényleg.. dehát a pasik már csak ilyenek. megbeszélték, hogy "áá az Anitából nem nézem ki.. ő biztos nem csinálja".. hát igen.. idióták.XD utána aztis megdumáltuk, hogy szerintünk az osztályba ki csinálja. XD vicces volt lányként hallgatni az ő véleményüket. x$$ najó.. perverzségeink..délután meg elvoltunk a gyerekekkel délután.:D amikor vártunk a 3-mas hévre/vonatra.. ki , mire.. :D és hát Ági, Lau, Tomi, Dani.. ja meg ugye én.. :D jaa.. más nem volt ott.. xD dumáltunk megmeg játszottam a Tomi esernyőjével. ;$ bökdöstem a fiúkat. ;$ ésés jaaa meg megállapítottuk, hogy a Daninak van a legpuhább haja.*-* mármint.. a Bencének geciszar haja van. a Tominak jó.. a Daninak nagyon jó puhaa.*-* naigen.. :D szóval. annyira vicces volt. ;$
hejj és olyat beszélgettem az Annával. ;$ nagyon szeretem őt is.^^ na és most lépek.



~chuchu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése