2010. szeptember 26., vasárnap

napsütéses hét. *.*

áá olyan jó volt, hogy egész héten sütött a nap. *-* de pont ma elkezdett esni az eső.. T.T igenigen szóval a hétből a lényeg annyi, hogy elvoltam, ugye suli meg minden.. meg találkoztam Renivel, Márkkal, éés Tibivel is egy és ugyanazon a napon. :D aszem csütörtök.. :D ja meg pénteken Reni átjött, kibeszéltük a baromságainkat.*.* meg ilyesmik.. :D most fejeztem be a Karatekölyök nézését. ááááááááh imádom. *_______* gecinagy film. *-* volt pár rész tényleg, amin bekönnyeztem..x$ de akkor is nagyon jó.^^ ja is Jaden Smith.♥ *-* annyira aranyos gyerek. ;$ fúhát. nem tudok mit írni. ja Luniázok megint. mármint tegnap leszedtem az amerikait. :D aztán elvoltam.. ésmár 26-os vagyok, ha jól emlékszem a Kalimmal. *-* najó ennyi. hagyjuk. :D
jaa és jövőhéten Con.


"I will never say never
I will fight.
I will fighting forever.. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése