2010. szeptember 29., szerda

Eger. *.*

fáááááj a szemem. T.T maa voltunk Egerben. oda fele úton, elmentünk Vecsés mellett. faszán majdnem elbőgtem magam a buszon. ^^ de ezen kívűl, az odaút, nagyon vicces volt. xD bömböltettük a "Szászke kisöcsém, hiányzool.." kezdetű .. "dal"-t ?! ... xD a 2 emeletes busz felső része, szerintem megutált minket. XD meg az ilyen "óó jú tács máj thálálá.." -t .. xDD jók voltunk.. :DD aztán odaérkeztünk. xD 10 körül. utána duma duma... és elindultunk körjáratra.. xD sajnos nem tévedtünk el. :( pedig megigérték.. T.T mindegy... fagyiztam, mekiztünk.. kérdezgettünk embereket.. xD kb ennyi. :D utána hazafele út.. nagyon vicces volt az is. XD megintcsak kikészítettük a népet a sok hülye zenénkkel. meg röhögésünkkel... ja meg dumáltunk mindenféle faszságról. xD namindegy. és a héven hazafele, pedig megtaláltam a leendő gyerekemet. *-* annyira édes volt az a baba. :$ és egész végig engem nézett.;$$$$ Istenem. ésés azok a szemek.. áááááááh..*-*♥ más nem volt nagyon... :D éhes vagyok. xD és inaD hiányom van. T____T ~ ezt, csak mi tudjuk.. mit jelent. ;$
~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése