2010. szeptember 17., péntek

végre jobb kedvem vaan. *-*

húú ha összejön a hétvégém, amit 2 perc alatt megterveztem, akkor nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon etc.. boldog leszek. *-* naigen. ma vééégre voltam suliba. bementünk az ajtón, Niki és Szandy felállt, sikítozva ugráltak. kösziköszi. XD már megörültem, hogy ennyire örülnek nekem, aztán elkezdték felém tologatni a Bencét. köszi, aranyosak vagytok. :) . XD hú azthittem leütöm mind a kettőt. x$ naigen.. x$ de aztán végigölelgettem mindenkit, terjesztve a bacikat.. xD ééééés végre Bella is itt volt. akit 1 teljes hete nem láttam. :( de ma végreee. *-* aztáán 3. szünetbe mentem meglesni a pasimat a C-be. : D XD najó igazából Adához mentem, csak pont bennt volt, és kicsit megstíröltem. XD jaaj Adát is olyan jó volt újra látni. *-* őt sem láttam már hétfő óta.. :O sőőt. szerintem hétfőn is csak futólag.. :( naigenőő. aztán aza hülye Bence kézenfogva SZÓSZERINT berángatott a termünkbe. -___- persze a többiek rögtön "hú ezek már egymás kezét fogják".. ismétlem: Ő RÁNGATOTT BE. xD na mindegy. utána megdumáltuk az osztályban az Ágiékkal, hogy én mindenkivel "kavarok", és a következő a SimánDani lesz. na ezt meghallotta, és akkor elmagyaráztuk neki, hogy mivan. xD kiderült, hogy a Dani is szokott "kavarni", és így megbeszéltük, hogy akkor együtt fogjuk kavarni a gulyáslevest. *-* aztán úgyvolt, hogy megyek Inna koncertre, de mégse.. xD jó ezt most nem magyarázom.. remélem összejön a vasárnap. *-*♥
éés a végére, most idézet helyett a jelenlegi egyik kedvenc számomat rakom be. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése