2010. április 2., péntek

blog 32.

JóReggelt. vagyis napot. x$
Tegnap elmaradt a suliban a Sportnap. És mivel tegnap Április elseje volt, meg akartuk szivatni a biosz tanárt.. De a végén nem jött össze. :(
Ja, és Boldog Szülinapot Mindenkinek utólag! x$ meg Boldog Karácsonyt. ;$
Tegnap kimentünk sokan. Sokan: az elején Ada, Szandy, Roxi, Reni, Artúr, Dávid, és jómagam. Először kimentünk a sulihoz, aztán elkültek minket "zár a suli" címszóval. hádik. mégsosem küldtek el a suliból. x$ aztán elmentünk a kövekhez, dumáltunk meg minden. >< 6körül renivel úgy gondoltuk, meguntuk a többieket és elmentünk a játszira.:D ésés találkoztunk egy töööööök édiiiiiiiiiii kutyussal. *________* :3
Ésés ennyi. ;D


Ésésés letöröltem msn-ről Tomit. nincskedvem tovább szivatni magam azzal, hogy beszélek vele és hagyom, hogy bunkó legyen velem. De sajnos még mindig szeretem. nagyón. TT'
de rájöttem, hogy osztálytársamat nemis szeretem. mármint csak tetszik,mert jófej tud lenni néha. amikor nem bunkó velem. <<
A PASIK MIND HÜLYÉK. ez tudományos tény. ;D
szóval TT faszom . XD
oké megnyugodtam. :D majd még írok talán ma. ><

~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése