2010. április 3., szombat

blog 33.

estét.~
Szóval. most értem haza. >< igenigen. voltunk uncsiméknál, épp hogy hazaértünk és beültem a gép elő, máris csöngetnek. magamban azt gondoltam *basszus, ugye ez nem valamelyik osztálytársam.* >< Dee igen. Szandy, Ada, és a 6.-os Viki. hát persze hogy kimentem. x$ Kihívtuk artúrt, de ő nem jöhetett ki SAJNOS. x$ Aztán jött Dávid is, meg Andi is.
Éééééééés kimentünk a sulihoz. Zoli meg a hátunk mögött focizott, egyedül~ Dumáltunk meg minden a többiekkel. És gecc, Dávid ilyetszól, hogy "miért nem jársz a Zolival?" mondom, hogy "Biztoshogy nemjárnék vele." ami nem volt hazugság, mert tényleg nem járnék vele. ;O Mármint nekem túl zárkózott, vagy nemis tudom. T-T' Aztán Szandyval kitaláltuk; "MENJÜNK FOCIZNI!" hát mentünk is. ;D Vicces volt. *-* És valahogy jó volt vele focizni. De ez nemjó.. :( fociztunk úgy fél órát talán?! De akkoris jóvolt. :] furaaa. T-T
És még a con jegyeket is elkell intézni, meg azt is, hogy hogyan megyek conra.. x$ namindegy.

~oyasumi~ ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése