2010. április 12., hétfő

blog 41. !

asd.
a tegnapom elég "szar" volt. mármint végülis. megtudtam valamit, amit eddigis tudtam. de valahogy mégmindig nemtudom beismerni magamnak.
Istenem. ha csak egy kívánságom lenne. azlenne, hogy "bárcsak meghalnék". komolyan. hüm.
"Az élet fájdalmas és hosszú, a halál rövid és nem fáj annyira. Amíg az életben átélsz egy csomó fájdalmat, legyen az szerelmi bánat, halál, vagy épp seb okozta fájdalom; a halál teljesen más. Ha valaki meghal, nem lesz tovább. -vagy- Ha valaki meghal, a pokolra jut, vagy a Mennybe.... " szóval ennyi.
LifeIsShit.
mármint nekem.
vannak milliomosok, akik bármit megkapnak, ők boldogok. vannak szegények, akiknek ugyan nincs pénzük, de családjuk van, és ők is boldogok. és van persze közép osztály is... de akkor. én miértnem vagyok az?
lehet rossz oldalról nézem az életet? vagy valamit elcseztem, és most ezzel bűntetnek? vagy tényleg úgyvan, hogy valaki szenved, és valaki örökboldog? mert baszott életem van az tuti. mármint. az utóbbi félév....

ismerek egy lányt. az a lány, több mint egy éve megismert egy srácot, akit mindig jófej volt vele. telt múlt az idő, a lánynak nagyon "megtetszett" a srác. és ez kölcsönös is volt. nyáron elég jóba lettek, augusztusra a lány bele is szeretett a fiúba. eltelt az augusztus, szeptember végét írunk. a lány teljesen maga alatt volt, amikor megtudta, hogy a fiúnak elkell mennie 2 hónapra. sírt, zokogott, minden nap rávárt. abból a két hónapból, mégtöbb hónap lett, és annyi idő alatt a lány sok olyan dolgot tudott meg a fiúról, amit eddig elsem tudott volna róla képzelni. szeptember óta először, január végén beszéltek. szörnyű volt vele újra beszélnie. azóta sokat beszéltek, de újból hallotta a fiúról azokat a szörnyű dolgokat. rákérdezett, de a fiú azt válaszolta röviden és tömören, hogy "higyj amit akarsz". a lány a hónapok alatt mégjobban beleszeretett a fiúba. és persze neki hitt. ezen sokszor összevesztek. sajnálom szegény lányt. nem akarom bántani, de ez már tényleg szánalmas, amit csinál. nemtudom miért a fiúnak hisz, és miért nem a barátnőinek?! látszik rajta, hogy nagyon szereti azt a fiút. nem kéne pedig, és ezt ő is tudja. de áh.. akkor sem értem ezt a csajszit.... magát kínozza. .__." deőtudja.

jesszusom milyen számot hallgatok. "MC Hawer és a teknő - Piros lett a pipacs virága(remix) " nembaaj. :3 jóaz. ;D ' piros lett pipacs virága. megnősülök én nemsokára. várjál kicsikém méég fiatal vagyok én még. 16éves vagyok szeretni még nemtudok, gyere babám tanítsál meg szeretni. *__________*'
MICSODA SHOW! XD najó. befejeztem. ;O

most megyek és inkább lefürdök. aztán megyek aludni. vagynem. jólett volna azért letudni ezt az egészet. dehát őmentel. ÁH MINDEGY. >< ~chu!~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése