2010. április 26., hétfő

blog 46.

dáááááá~ szevasztok.^^
pénteken végül nem sikerült írnom, hisz alig voltam gépnél..><
Péntek:
hú. péntek már rég volt. x$ háthöm voltam suliba, fél1körül hazaestem, aztáááán elmentünk adával, ésés olyan 7(?!) körül hazaestem. ;O aztán hajmosás meg minden... és úgy bebasztam a fejem. oO aaa kádba. és fááájt. TT ésmégmindig. ;O

Szombat:
a szombatom elég korán kezdődött. 7kor keltem. aztán készülődés megmindeen... olyan fél9 körül elindultam Szándihoz.*-* háth mondjuk, hogy 10körül odaértem. aztán telt a nap, sétáltunk 8657645213 km-t. elfáradtunk, hazaértünk, elmentünk kutyátsétáltatni, elmentünk fürdeni ééés éjfél körül elkeveredtünk aludni. merthát másnap Con.*-*
és már megis érkeztünk a Vasárnaphoz:
ugye SakuraCon..éshát korán keltünk..:D 7kor.x$ úgyvolt, hogy 9kor indulunk, de már nembírtuk ki.. fél9kor elindultunk a hévhez. hév-> metró-> 100-as busz és megérkeztünk. pont kezdésre, 10re értünk oda. x$ FreeHugoltunk, meg ConVonatoztunk. *-* jóvolt. találkoztam végre Andival. :3 meg beültünk karaokezni.. mármint hallgatni. megtömegkaraokee.*w* viccesvolt.^^ ésés
áh. lejártam a lábam.xD
és persze még a Con-on is volt pár "rossz pillanatom" . pl karaoken leadtak egy nana endinget, és majdnem besírtam. O_O az durvavolt. olyanszépazaszám. ><

Ma:
ma rohadtfáradtan mentem suliba. azthittem bealszom törin.Oo a nap elején elég rossz kedvem volt. de már jobban vagyok. valamennyire... ésés most megyek zabálok valami műzlifélét. x$

~chu.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése