2010. április 5., hétfő

blog 34.

Jónapot, és boldog nyúszít~ :3
szóval. tegnap nemírtam, mert igazából nem volt időm. húsvéti készülődés~ mármint csak én készülődtem, mert a család a telken volt, énmeg itthon maradtam. mondjuk a "húsvéti készülődés" cím szó alatt, a kókuszgolyó csinálás értendő. x$ hátigen. anyám nem volt képes semmilyen sütit csinálni, merthogy "nemvoltideje" én meg gondoltam csinálok kókuszgolyót, mert az egyszerű is meg rövid idő alatt kész. -haha. hittem ezt én. aztán ráment majdnem 2 órám. x$ főleg a formázással. -_- többet nemfogok egyedül ilyet csinálni. x$
aztán délután 3 fele kimentünk Adával a sulihoz, majd csatlakozott hozzánk fél5 fele Reni is. gondoltunk egyet, -5kor- és lementünk a dunapartra. majdnem 6volt mire leértünk. x$ .. megnéztük nyitva van e a -egyik- kedvenc helyem itt Halmon, a dunaparti fagyizó. ésés nyitva volt. *-* és valószínű, ha holnap jó idő lesz, akkor lemegyünk megint és fagyizunk. :3 -ezt mellékesen jegyeztem meg. x$
visszatérve a dunaparti látogatásunkhoz; lenéztünk a stégünkre, aztán fél7kor elindultunk haza. 45-kor jött a busz, így pont elértük -merthogy busszal jöttünk. azthitted, hogy legyalogolok a dunapartra, mi?! rosszulhitted, nem ismersz eléggé! x$ és olyan negyed8ra hazaértem. ;D
aztán mamáméknál aludtam, ezértis nem tudtam írni. ;O
és ma még nem gondoltam Tomira. jó, gondoltam, de nem lett tőle szar kedvem. és az gyó. *_* remélem túlesek rajta már végre. T-T"
szóval ennyi. ;D

~chuchu~
ésboldognyúlat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése