2010. április 9., péntek

blog 38.

daah~
már 8 óra?! jesszusom.><>
a reggelem kapásból korán kezdődött. korán be kellett mennem a suliba, mert megkellett írnom a töripuskám másik felét. x$ -felét itthon írtam meg.>< ... szóval bementem fél8ra és hálIstennek nem volt benn a tanár. xD szóval nyugodtan megtudtam írni. *-* aztán teltek az órák halál unalmasan, s hazajöttem.
volt más fél órám itthon lenni. elég is volt annyi, mert ígyis bőgtem. -.- igenigen.. tegnap ugye a geci ofőm beírta az intőt és anyám tökre kivan bukva, így conra sem mehetek -valószínű.- kurvajóvolt. TT -__-"
reméltem, hogy elenged, de mivel nincs meg a jegy, - így tuti nemfog elengedni. ennek örülök a legjobban, főleg, hogy fél éve ezt várom. (Y)
eh. a lényeg, hogy még élek és hát nem virulok. ;O !
deakkorisittvannekemTomi. -mármint elvileg... de jófej kb. 3 napja. szóval addigjó. remélem ténylegmegváltozikmegminden.....~ szerintem ezt már leírtam. oO mindegy. ^^ maismondjuk rámírt, és alig beszéltünk pársort, ez a buzi gép lefagyott és kikellett kapcsolnom. aztán a net ment el. AZTHITTEM ÖNGYILKOS LESZEK. -.-' tök8 .
nade meglátogatom a zuhanyrózsát, aztán a tévét. ;D
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése