2010. április 13., kedd

blog 42.

üdv.
gondoltam írok, mert unom az agyam.:O
szóval. ma suliban egész jól elvoltam.
szünetekben hülyültünk, meg minden.*-*aztán egyik szünetbe, vagy végülis órán mert akkor csöngettekOo a tanár elkezdett rángatni, hogy menjek a helyemre. énmeg beszóltam neki, hogy: "nem kell rángatni, odatalálok" és teljesen elképedt. debazdmeg. ő rángatott. -___-'
mindegy. aztán utolsó óra infó volt, annak kb feléről lemaradtunk sajnos.. x'D mármint ellógtuk. de nemigaz. mert végig az ajtó előtt voltunk. ><><
aztán hazaértem. félóra múlva csörög a telefon: Ada hív. "kijössz akkor? -hátpersze." húbazdmeg ilyet is ígértem?! >< na mindegy, de kimentünk. aztán elmentünk vásárolni, és vettem egy gecijó pulcsit.*-* tökjólnézki. vanrajta egy szívecske, és "open your heart" felirat. tökfeelinges.x$ és persze, hogy fekete! hoppá. Szandy le fog baszni. nanembaj.:3
ésmost megyek.
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése