2010. április 11., vasárnap

blog 40.

újabb kerek számhoz érkeztünk. 40!
szóval. épp most csináltam meg egy "tesztet" vagy olyasmit.... és valami megdöbbentett nagyon. a teszt lényege, hogy az mp3-adon vagy bármin beállítod "véletlenszerű lejátszásra". felteszel egy kérdést, majd tovább lépsz.
..
Nos. kérdezgettem meg minden, tiszta baromságok jöttek ki, és feltettem egy olyat, hogy: Ezt kéne tenned. erre egy " Stigma - búcsú egy angyaltól "
eléggé meglepődtem. nemakarom, hogy ez legyen a jel. TT mert a szám úgye arról szól, hogy elhagyja a srác a csajt, mert belészeretett, de a csaj nem szerette viszont..
"Választanom kellett barátság, és viszlát között, de nem tudnék úrrá lenni az érzelmek fölött. ezért a drasztikusabb választáshoz folyamodtam én,de hidd el, jobb így mert a vég,egyben egy kezdemény."
Gyönyörű szám, és egyben könnyfakasztó is. Nem akarom, hogy az én "kapcsolatom" így érjen véget Tomival. "kapcsolat " szó alatt nem azt értem, hogy járunk vagy ilyesmi, mert szósincsróla. hanem kapcsolat, mint kapcsolat két ember között. ;O -jóna jobb ötletem nemvolt.XD

"Egy angyalt elhagytam,pedig nem akartam,
a szálakat köztünk,elvágtam egy karddal.
A józanész nyert,a barátság vesztett,
mert szívemben a szeretet, szerelmet ébresztett."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése