2010. április 6., kedd

blog 35.

Estét.
Na nézzükcsak mi történt ma ~
háthát. . reggel szerintem csak játszottam GTA-n megmeg megettem megmeg aludtam. ><
a késő délutánt mesélem előbb, mert az rövidebb. ;O szóval. miután jól kibőgtem magam (-majdmegtudod 1 bekezdésmúlva miért bőgtem.>< -) kimentünk Renivel, meg Adával sétálni. mármint fagyoskodni. ;D hűvösvolt. >< de mivel láttam, hogy Ada fázik, inkább odaadtam neki a mellényem. ^^ aztán vettünk fagyit (mármint én csokit ők fagyit.) és bezabáltuk. aztán beszélgettünk Artúrral, ésés bementünk Renihez. Dumáltunk kicsit, majd elindultunk haza. ~ jóóvolt.^^<3
viszont a délután -2 és 5 között. - viszont már nemvolt olyan jó. ×| úgykezdődött, hogy Szándi bemásolt egy olyan beszélgetést egy barátnőjével, amiben arról beszéltek, hogy tomi azt csajt szereti. aztán megindult a dominó~ persze, hogy rögtön szar kedvem lett.. aztán úgye beszéltem Adával, és őmeg beszélt tomival, aki "állitólag" szeret. ÁLLITÓLAG. éshogy ebből mi az igaz, azt nemtudom sajnos... ~ kurvajó.(Y) aztán rámírt. de csak azért, mert ada beszélt vele.. különben miértis írna rám?! ;D tökreszeret gondolom. ^^ én ha annyira szeretnék valakit, ahogy Ő mondja rám, tuti, hogy minden nap írnék neki, sőt.... de ez énvagyok.
én lány vagyok, ő meg fiú.
én csak 14 vagyok, ő már 18 múlt.
én bunkó vagyok, ő meg leszar.
sokban különbözünk. de lehet, hogy pont ezért szerettem belé?! nemtudom. állitólag az ellentétek vonzzák egymást. hm~ =( bárcsak 1x lenne rá lehetőségem, hogy tudjam mit érez más. T_T
"Nem érzed, megőrülök érted. ~ " ×|
Azt mondtam neki, hogy sajnálom, hogy megismertem. pedig ez nem így van. igenis örülök, hogy megismertem.
"Mert bár nem beszélünk róla, de megtörtént, mi tudjuk. Csak két ismerős vagyunk, kiknek volt mily közös múltjuk. De vajon lesz-e jövőnk? Erre Tőled várok választ. De ne is mondj még semmit, ha az kételyeket támaszt..." ×\
Lehet, hogy szeretett régen, de már nemhiszem.
Te azt szereted, aki levegőnek néz. De téged az szeret, akit te nem látsz. Úgye milyen irónikus?! a második feléről viszont nemtudok. ><
Tudod milyen érzés, hogy szeretsz valakit, de ő észre sem vesz? ....
És ahogy látom, hogy barátnőmnek is ott a pasija és ölelgeti előttem.. olyankor fura érzésem van. vagy inkább fájó?! inkább utóbbi. TT
Amikor visszaolvasom az előző bejegyzéseimet, valahogy át tudom élni. Újra és újra. Van ami olyanról szól, amit jó újra "átélni", de olyan is van -nagyobbik része- amit nem olyan jó újra átérezni... ×|
vicces.

najó. inkább megyek nézem a focit~
BL meccs van. FC Barca - Arsenal.
hajrá Barca~ *-*

~chuoyasumi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése