2010. október 6., szerda

:(

nem volt jó napoom. :\ a reggel egész jól indult, hisz voltunk a grófba, beszélgettünk volt tanárokkal, meg minden.. utána mentünk a suliba szandyval. felvásároltuk a fél fornettist a HÉV megállóban.. ^^" utána röhögtünk, meg mindeen.. beértünk a suliba, elvoltunk. kaptam ilyen pici tűt Lautól, ésés nekiálltam mindenkit végigbökdösni.. xD szegény Danit seggbe szúrtam. xD ;$ de nem panaszkodhat, mert nem erősen.. mégis mekkorát ugrott. XD utána tiszta szar kedvem lett, megint egy valaki miatt. :D angolon tökjó kedvem lett. utána megint szar... fasza volt. :] dettó ugyanaz miatt. utána elkezdtünk beszélgetni Danival meg Lauval, hogy miért vagyok ilyen strapabíró. és ugye magyaráztam, hogy az aki már átélt több mint 1 évnyi szenvedés/bőgés után. meg azért lelkileg azthiszem elég kemény vagyok már.. ha értitek..^^" na és ezután elkezdtem bőgni.. először Adához fordultam, nehogy már a Dani lásson bőgni.. utána kirohantam a vécébe. nagyon gáz volt.. :\ na mindegy.



~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése