2010. október 14., csütörtök

jóó délután(ok). *.*

Mostanában amikor ott maradunk délutánonként, egész jól szoktam érezni magam.. ^^
tegnap például bennt maradunk macskát varrni. *.* később majd képet is mutatok, csak ahhoz le kéne fotózni, és most nincs kedvem.. xD elkéne mennem fürdeni is.. T.T
ma rózsaszín napot tartottunk az osztályban. *.* -háh ehhez tudok képet mellékelni.*-*-
mi így nyomjuk.. :D ennyi.. ^^
aztáán délután elvoltunk a szökőkútnál. nekem szokás szerint, megint szar kedvem volt.. xD el is indultunk hazafele.. aztán meggondoltuk magunkat -mármint én.xD- és visszamentünk, kizárólag Ági kedvéért. :D hülyültünk.. elvoltunk. :D elrejtettük a fiúk elől a táskáikat, de hamar rájöttek. okosak ezek, vigyázni kell velük. oO'. hm.. odamentem Danihoz, mert láttam, hogy különül. mint mindig, megint azzal a hülye motoros játékkal játszott.xD -amihez és síkhülye vagyok.. xD de ez egy másik téma.. - elvoltunk, dumáltunk meg minden. utána úgy megszorította az az idióta a kezemet.. xD jól le is szúrtam érte.. ;$ aztán fotóztunk, dumáltunk.. és fél5-re hazaértem. :O
tanultam, kajáltam.. ---- kimentünk sétálni Artúrral és Adával. geciii. kiderült, hogy az Artúr ismeri a Danit. o_o most ez milyen már.. xD na mindegy. elhúzok fürdeni, utána Barátok közt. *.*
~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése