2010. október 18., hétfő

"Ezek megőrültek" .

Jóónapom volt. ;$ tökjó kedvem van.^^ épp az új sorozatot nézem a TV2-őn.. xD marha nagy. xDD naigen.. szóval ma elmaradt az utolsó két órám.. :$ tök boldogak voltunk.. *-* aztán jött Anna iis.*-* megint. ^^ elvoltam vele.. ^^ és ugye a pénteki miatt gondoltam lemondok inaDról.. ma egész jól át is néztem rajta, de aztán elkezdett ölelgetni... nemértem, hogy miért ölelgetett ha nem jövök be neki.. na mindegy.. ^^ de ez sem rontotta el a kedvem.. :D sok hülyeséget csináltunk megint.. :D lásd.. "Szeretlek. Szeretlek. Szeretlek. Szeretlek..." és végigírtuk a lapot ezzel.. utána ezeket elégettük. jólesett. jó hideg is volt.. xD ééééés holnap nem lesz első órám.. ^^
különben szombaton itt voltak másodunokanővéremék.. mármint csak Roxi, mert Sziszi beteg lett.. xD évek óta nem találkoztunk.. :\ nagyon jófej, imádom. ^^(Ł) naigen.. vasárnap piacoztunk apával.. xD vettem új pulcsit. *-*
mára ennyit..
~oyasumii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése