2010. október 26., kedd

randomkodás. :3

ejj holnap nincs első két órám.*-* és most örülök a fejemnek, aludhatok. *.* kérlekszépen, a 7órásival megyek. ;$ ahw. *.* naigen. és csak egy angolom lesz. *-* mégjobb. xD
tegnap elmaradt a tesiórám. helyette tartottuk az angolt, és így elmaradt az utolsó. *.* délután ugyanúgy 3-ig maradtunk.. de kivételesen rohadt jó volt. xD Bellával végigröhögtük, hülyéskedtünk... xDD tényleg nagyon készek voltunk.. :D volt egy szituáció amikor nagyon röhögtünk.xD *elesünk*. *Bella megpróbál felállni* . *belemarkol a mellembe.XD* -"anyáád, az a mellem. " -" jabocsi.. " nemgáááz .xD félóráig azon röhögtünk. XD
ma angolon dogát írtunk, mint úgy mindig, valószínűleg karó lesz... xD na mindegy. :D aztáán rajzon Da Vinchi kódot néztünk. te, én beszarok azon a filmen. o_o nem hittem volna, hogy ilyen borzalmas.. o_o mármint nem úgy, hanem gyilkolnak benne. különben amennyit néztünk belőle, tök izginek tűnik.. xD délután megint alkottunk Bellával. elmentünk pisilni ketten, és 5-en jöttünk ki.. xD megjegyzem: a wc 1 személyes.. xD najólvan.
hazajöttem, és beszélgettem Tomival msn-en. most az én Tomimról beszélek, csakmert sok Tomi van. xD olyan szépeket írt.. :\ komolyan lelövöm. barátnője van és ilyeneket ír. persze jól esik meg minden, de kissé felszakadnak bennem az emlékek..

"Egyszer hinnünk kéne
Azt, hogy nincs még vége
Látod, érted újra itt vagyok
Miért vagy mégis büszke
Látod, így megy tönkre
Minden, és mégsem indulok."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése