2010. október 30., szombat

Egérbál.^^

tegnap megrendezésre került a várva várt (vagy nem várt) Egérbál. igenigen, ősembereknek kellett öltözni.xD voltak különböző feladatok, meg tökszépségverseny Halloween alkalmából.. :D és persze az egész versenyt MI nyertük. *-*
utána Halloween party volt. :D volt Karaoke megmeg Teaház, meg Disco. xD az elején végig benn voltunk karaokézni. aztán úgy félúton az egyik csaj belerugott a zsinorba és elbaszta a hangot. rohadtul örültünk neki.. T-T utána még egy kicsit karaokéztunk zene nélkül.. xD nembaj, jóvolt.(Y) :DD
aztán mentem megnézni a disco részét, ésés egész jóvolt. sőőőt, hát kurvajó. :D denszeltünk jóóóóó sokat, úgy elis fáradtam.. xD naigen.. táncoltam a Bencével.. *-* az nagyon jóvolt.. :D Bence előttem, utána a Dani hátulról jött. és úgy denszeltünk. *.* imádom őket, anyáám. :$ aztán kimentem mert hát csizmában nem volt a legjobb táncolni.. :D
kimentünk sokan a parkba, és ott folytattuk tovább baromságainkat. ^^ 9-es hévvel hazaindultunk, és Szandy itt aludt. szerintem olyan 1fele sikerült elaludnunk.. :D
ma Adával és Szandyval voltunk mindenhol. először Adánál, Szandynál, majd dísztéren, és hátsójátszin. és persze a köveknél is. :D nameg boltba. xD aztán beszélgettünk Arturral és Benyóval. meg sokat libikókáztunk. *.* és ennyi.
Holnap Halloween.

~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése