2010. október 4., hétfő

Coon. *-*

áá ma annyira fos napom volt. T.T nem nemjó, hanem FOS. :O felszállok a HÉVre, Ági sehol.. T_T felhívom: beteg. xD anyáám. HÉVezhettem egyedül. :( és azthittem, hogy sétálhatok be a suliba egyedül, de akkor jött a felmentő sereg.*-* Sanyi, és Sompi személyében. ;$ velük mentem.. :D beértünk, félosztály már bennt volt. jólvan.:D a terembe büdös volt. xD meg hideg. O_O jó igen, matekon nem volt a tanár, teljesen felvoltam pörögve. XD utána tesi.. és szar kedvem lett.:( megint nézhettem végig, ahogy két osztálytársam nyomul RÁ. :(. utána elkezdett nagyon fájni a fejem.. és 2 angolon keresztül szenvedtem. másodikon a tanárnak sikerült észrevennie, hogy nagyon szarul voltam. grat. :D de a fiúk mögöttem, már rájöttek előbb ,mert csöndben voltam. xD aztán Dani elkezdett piszkálni, hogy mibajom van.. xD mondtam, fáj a fejem. persze félig hazudtam, mert "lelki bajaim" is voltak. :D de az nem tartozik rá. xD namindegy. már jobban vagyok. ^^
aztán Cooon. szombaton voltunk Con-on. .. :D jó volt.^^ ésakkor most vázlatosan.:
  • volt pár gyenge pillanatom.. pl.: eszembe jutott, a tavaszi Con, hogy majdnem elbőgtem magam.. nos, megint sikerült majdnem.. de nem részletezem..^^
  • aztáán Cickányfiúk. ;$ volt 3 gecihelyes Neko srác. :D fotózkodtunk velük. (mellékelek képet.)

  • Volt PedoBear. *-* nagyon vicces CP volt. és nagyon tetszett. vele is fotózkodtunk, de az a kép NEM publikus.. xD -fészbukkon fenn van, akit érdekel.XD

  • fotózkodtunk ex-Chili boys tagokkal. ^^ ~ Lennyboy átölelt. *-*

  • AMV-ket néztünk.
  • néztük a helyes pasikat. ~ gecc. annyi helyes pasi volt. *-* beszarás.. xD ennyit még nem láttam se Con-on, se sehol.. o_o
  • Csábi2. ~ másik helyes pasii. *-* lefotóztam. x$ de nem rakom fel a képet, mert nem látszik rajta szinte semmi.. xD
  • Kokia koncert. 4 számot hallottunk, utána kimentünk..xD
  • rohangáltunk oda-vissza..
  • a végén odajött spanolni egy 13éves csajszi. xD
  • utána 2 csaj jött spanolni. mert "jó zenét hallgattunk" xD -a baj az, hogy nem pasik jöttek spanolni.. :(
  • találkoztam Andival. *-*
  • 11 körül hazaestem. ^^
kb. ennyi volt a Con. aztán még egy gyors vasánap: semmit nem csináltam, délelőtt unokanővéremék voltak itt. szülinapoztunk. amugy tök unalmas volt az egész nap. T.T
és utáljára egy Con kép..:


~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése