2010. október 11., hétfő

száztizenhetedik. ^^

faszooom. teljesen kivagyok akadva. T.T a ma történtek után... és tagadjaa.. ááá. T__T namindegy. erről később.. ^^
csütörtök.. Dani bunkó volt velem. nemtudom miért.xD aztááán. péntek. jött a Tomiiii. végre. ;$ már hiányzott, mert nem volt kit ölelgetni.. T_T de már ittvan. *.* na meg szegényt azzal szivattuk, hogy "nincs a Daniiii. szegény Tomi..:(" xD végülis neki csak egy napig kellett türnie, szegény Daninak meg ugyanezt 4-ig. xD ˇˇ szombaton telken voltunk, vasárnap halálra untam az agyam.
na és akkor mesélek a máról. jólindult. első óra matek, nem tanultunk. *.* csináltuk a teremdekorálós cuccost.. második óra töri. zsűriztek. ;$ kb. tök lazán végigtoltuk mindkét órát. jó mondjuk utána 2 infó tancibával.. xD utána tesi, angol,angol.. de túléltem. *-* és milyen jó kedvem volt ma.. x$ pörögtem.. o_o életben tartott a gondolat, hogy jön ma Anna. *.* és jött. :$ lerohantam. ;$ szegény, biztos megijedt. x$ nembaj. xD túlélte őis. *-* Dani tök aranyos volt, 2x is odajött megölelni. ;$ nagyon jól esett... és Tomitól is.. szeretem őket.*___* naigen sálálá. az elején a "teljesen kivagyok akadva" részt, arra értettem, hogy Tomi nagyban ölelget meg minden.. és Petra ilyet oda vág; "jaaj Tomi ne ölelgesd már az Anitát, neki más tetszik" és nagyba elkezd mutogatni a Danira.. azthittem lehidalok gecc. o__o most komolyan.. ránéztem Tomira, és kb. "nemá tényleg" pillantással nézett vissza. T.T utána elengedett, énmeg tök zavarban voltam. T-T ráugrottam inkább az Annára. szegény. x$ és Dani rámnézett.. o_o jó ez nem aza 'úristen rámnézett" izé.. hanem rámnézett. és ezek után, nemtudom miért nézett rám. 1. unatkozott 2. levágta a dolgot. 3. mert én ott ugráltam szegény Annára. xD. szerintem a 3. nem valószínű, mert nem úgy nézett rám.. hanem "úgy". nemtudom. T.T áhj. mindegy. xD
~oyasumi emberek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése