2010. október 15., péntek

Jónap, fűszerezve egy kis esti sírással. +ölelés világnapjaa. *-*

Reggel nem volt első órám, de én azért bementem.. remélve, hogy lesz ott valaki, akivel hasznosabban eltöltetem az időmet, mint itthon. különleges személy nem volt ott.. egyedül Dani volt ott. beszélgettem vele.. kibeszéltük, hogy kit nem szeretünk, és miért.. :D utána jött Kata, meg a többi.
2. óra -nekünkelső.- angol lett volna, ha van tanár. dehát beteg szegény bucskó tanárnő. :D már egy hete. jajdekár... :O namindegy. szóval körmötfestettünk. nagyon jók vagyunk.^^ következő óra, megint csak angol lett volna. de ofővel dumáltunk. 4.óra -angol. lett volna, de a másik angol tanár sem volt.*-* valami egyiptomos filmet néztünk.. unalmas volt. következőn ofővel voltunk...
utána egy óra pihi.. ^^ déltől - egyig. Tomi gitározott nekünk, nótázgattunk.. ja meg persze elénekelték a "fing dalt" (Ł) :$ . aztán volt aza koncertizé. elvoltunk.. leültünk, és úgy fájt gecc a seggünk.. xD rádöltem Danira, meg Bellára és úgy egész kényelmes volt..aztán kimentünk hülyülni.. meg volt az előadás.. megminden.
fél5 körül hazaengedtek.. mi még maradtunk egy kicsit..Ágiékkal.. ^^ megkedveltem a Norbit is.. tökjó fej.. ^^ beszélgettünk, meg sokat röhögtünk.. olyan jónap volt ez.. ;$
miután hazaértem már nem annyira. kiderült egy s más. mindegy.. örülök annak, hogy vannak igaz barátaim barátnőim.
Szeretem Őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése