2010. október 1., péntek

dááh~ tökjó kedvem vaan. ;$ HOLNAP COOOOOON! áá annyira jólérzem magam. XD pedig különösebb okom nincs rá. :D áá tegnap este összeszedtem az összes emlékemet inaD-dal. x$ rájöttem, hogy nincs is kevés.. szóval egész sok van.. vágod.. XD
a ma fénypontja az volt, amikor rámdölt. *.* meg amikor felvett az ölébe, mert az idióta Bence elvette a cipőm. T.T de nagyon jóvolt. és bence beszólását sem felejtem el: "milyen jól áll a kezedben az Anita". aranyos vooolt. ;$$ áfúú. xD ja meg kaptam egy ölelést a Tomitól. annyira szeretem azt a gyereket. :'D komolyan, már néha féltékeny vagyok Adára, hogy nem az én osztálytársam. xD mááár nem azért. xD csak aranyos. :D és amikor megölelt, mondta hogy még mindig szeretethiányos. mondtam, énis. T.T annyira vicces ha egy fiúnak szeretethiánya van. mármint nem vicces, csak érdekes. fura. aranyos. :3 mondtam neki, hogy végre jó vagyok valamire. XD de utána aztmondta hogy nem csak erre. *.* vicces. xD
jaa és ma találkoztam Artúrral. igen Szandy, találkoztam vele. o_o pedig még mondtad is, hogy "remélem nem ezzel jön" énmeg: "dehogy, azmár rég otthon van" . ráhibáztam.XD a HÉV megállóban fütyült utánam. xD mondom jólvan, ezt összehoztam.. :D ...
hejj. holnap GÓ Hungexpo. :D dejóólesz. *-* Nikivel, Szandyval, Bellával, meg nemtudom ki jön még. xD meg összefutok Andivaal. *___* áá van egy olyan rossz érzésem a holnappal kapcsolatosan. O_O nemtudom miez, de olyan fura. mintha valami rossz történni. oO nemakarom, hogy bármi is elrontsa e csodálatos napom! úgyhogy Ördög, holnapra mást speckózz ki magadnak! ~ boccs, túl sok Nanát láttam. xD
éés ha már Nana akkor legyen Nana.. ;




~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése