2010. október 24., vasárnap

hétvége~

tegnap anyámék, öcsémmel együtt lementek a telekre. én meg itthon maradtam tanulni. annyira sokat nem tanultam, mint kellett volna.. xD kezdjük ott, hogy fél 12-kor keltem.. utána hajat mostam, kajáltam.. lementem TV-zni.. közben tanultam. :D olyan rohadt sok angol házit kaptunk, mint még soha. T.T Camp Rock 2-őt, és the Last Song -ot néztem.. igaz, hogy az utolsó dal alatt sokat nem tanultam, de méregtelenítettem egy kicsit, ha értitek.. ;)
ma piacoztunk, meg voltunk Decatlonban. meg persze tanultam. xD éés megírtam a matek házit! -az ilyet muszáj megjegyeznem, mert nem sokszor fordul elő.. :$ .. fáradt vagyok.xD
nem várom a holnapot.. orvoshoz kell mennem. T.T az egyetlen ami jó lesz a holnapban, hogy jön Anna a suliba megint..^^
~oyasumi^^~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése