2010. október 22., péntek

hogy tűnhet el egy tornazsák, csak úgy magától? oO

olyan egyhangúan telnek a napjaim.. :O már jó ideje az megy, hogy:
  • bemegyek a suliba
  • mennek az órák.. hülyülünk.
  • délután benn maradunk 3-ig, hülyülünk.
kb ennyi a napom hétköznaponta.. :O jó.. valamikor vagy tovább maradunk, vagy rossz kedvem lesz, és nem röhögök annyit.. de ez mindig változó. :D például mais tökjó kedvem volt. tudom, hogy Dani összeakar jönni egy csajjal, igaz, hogy foglalkoztatott, de amikor a Többiekkel vagyok, (Ági, Ada, Bella, másik Ági, Norbi, Tomi..) akkor valahogy megfeledkezek az ilyen dolgokról. :)
tegnap vásárolni voltunk anyával, és az öcsémmel. kaptam egy marhajóó pulcsit. *-* meg egy farmert.:D 'harasztin voltunk a Tákóban. :D
ma bementem első órára.. olyan boldog voltam, amikor megláttam, hogy Ági is bennvan. és nem kell egyedül lennem. :D. Danival beszélgettünk. nyalókáztunk.. :) xD -mert állítólag ma van a "Nyalókázás világnapja". de nemazért. csakúgy. xD - ami meglepett, az az volt, hogy Dani csak úgy odajön és aszongya: "Anita, remélem tudod, hogy én szeretlek.." ~halálkomoly fejjel. ISTENEM. :$ belül röhögtem, hogy "ha tudnád, ez nekem mennyit jelent.." ..xD de nem tudja. :D de csak annyit mondtam rá, hogy "persze Dani, tudtam.." :D . beszélgettünk a műtétéről is, elmondta, hogy mit fognak vele csinálni valószínűleg. elég durva.. reméljük a legjobbakat.. :S naigen, utána jöttek Petráék és mindent elrontottak. xD najó ez már egy másik téma.:D
6. órában ugye október 23.-ai ünnepély volt, utána elmaradt a 7.óra. *-* . utána jó sokáig maradtunk.:D fél4-es HÉV-vel jöttünk Bellával. elvoltunk .. elkísértem Nikit egy sarkot. 2 csávó megbámult. pedig csak alig mentem 50 métert. xD visszatértem a suliba. *.* ezután röhögtünk meg megmeg ő.. elvoltunk na..xD én spec. rohangáltam fel-alá 2ember között kb.. :D Tomi olyan jó fej velem. nagyon szeretem.:) ma felemelt. xD úgyúgy a karjaiba, mint a Dani, valamelyik héten.. :D pasik.. anyám..:D ♥~

~chuuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése